Octombie la Iaşi

Ce? Unde? Când?
Spectacol-lectură după Fraţii Karamazov, de F.M.Dostoievski –Victor Rebengiuc în “Legenda Marelui  Inchizitor” Ateneul Tătăraşi Joi, 21 octombrie, ora 19
Vernisajul Expoziţiei de arte plastice Sala paşilor pierduţi Universitatea ,,Al. I. Cuza” 22 octombrie 2010, ora 17.00
Conferinţă Andrei Pleşu Aula Eminescu 27 octombrie 2010, ora 17.00
Concert Grigore Leşe: Muzică tradiţională românească Casa de Cultură a studenţilor, Sala Gaudeamus 28 octombrie 2010, ora 18.00
Concert ,,Romanian Piano Trio”: Alexandru Tomescu (vioară), Horia Mihail (pian), Răzvan Suma (violoncel) Aula Bibliotecii Centrale Universitare 29 octombrie 2010, ora 18.00
Concert Opis Band Sala paşilor pierduţi Universitatea ,,Al. I. Cuza” 30 octombrie 2010, ora 17.00
Timp şi devenire, spectacol sincretic (muzică, teatru şi arte plastice) Invitaţi: Ion Caramitru, AnaMaria Marinca. Scenariul: Constantin Popa. Regia: Ion Mircioagă. Teatrul Naţional „Vasile Alecsandri” Iaşi, sala Cub 31 octombrie 2010, ora 18.00
Concerte exceptionale Filarmonica Moldova Iaşi http://iasi.inoras.ro/eveniment_program-filarmonica-de-stat-1-30-octombrie-2010.htm

1 comentariu (+add yours?)

  1. Chelariu Brandusa
    Oct 27, 2010 @ 22:09:56

    Draga mea,
    Gratie generozitatii tale de a posta pe blog informatii culturale utile, am ajuns astazi la conferinta lui Plesu. Mi-a placut foarte mult si inca sunt sub impresia ei. A fost si elevul meu din clasa a 12-a (pe care l-am invitat) si mi-a trimis un feed-back din care am inteles ca vorbele lui Plesu, calitatea informatiei lui, lucreaza in oameni.
    Iti multumesc.
    Cu drag,
    Brandusa

    Răspunde

Lasă un răspuns

